wtorek, 24 lutego 2015

Lato tuż.. tuż... :)

Do lata pozostało już tylko kilka miesięcy a zapewne każda z nas chce wtedy wyglądać jak najlepiej. Krótkie szorty z połączeniu z dłuugimi włosami są czymś co podoba się każdemu. Ja sama gdy widzę na ulicy dziewczynę z pięknymi włosami się za nią oglądam a co dopiero płeć męska... Emotikon grin Dlatego wzywam was wszystkich do złączenia sił i walki choć o te kilka centymetrów. Ja sama posiadam włosy do połowy pleców (jeahh... w końcu) lecz nadal chciałabym aby były dłuższe.
Moje włosy przeszły już wiele: poprzez farbowanie na czarno, po rozjaśnianie, potrójną dekoloryzację, następne farbowania i tak w kółko- jednak nadal je mam! I nie są w takim tragicznym stanie! Dlatego stworzyłam tą stronę, aby podzielić się ze wszystkimi swoimi sposobami na piękne i długie włosy.
Pozdrawiam i zapraszam tu jeszcze.. Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz