środa, 29 czerwca 2016

Efekty po miesięcznym stosowaniu Hollywood Beauty Castor Oil.



O tej masce przeczytałam na Wizażu już dawno ponad rok temu. ale wtedy jakoś nie bardzo zainteresowałam się tym produktem. Nie było jeszcze o nim zbyt dużo wiadomo, oprócz tego, że producent reklamował ją jako świetny przyspieszacz porostu włosów, do nawet 5 cm miesięcznie. Dostałam ten specyfik w prezencie, sama wątpię (ze względu na jego skład), że kupiłabym go sama. Aktualnie kosztuje około 20zł.

Jak u mnie zadziałał:
Bardzo fajnie, przyrost wyniósł około 2 cm na miesiąc (zazwyczaj jest to mniej niż 1 cm), jednak stosowałam go bardzo nieregularnie, max 2x w tygodniu, w następnym miesiącu postanowiłam wmasowywać go przed każdym myciu i wtedy przetestuje co maxymalnie mogę z nim zdziałać. Zauważyłam też znaczne wygładzenie włosów, poprawiła się ich elastyczność oraz blask. Niestety ciężko go zmyć dlatego należy używać go naprawdę w minimalnej ilości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz