czwartek, 23 kwietnia 2015

Sposoby na rozdwajające się końcówki.

Rozdwajające się końce są niewątpliwie zmorą kilku z nas, przyznam szczerze, że pomimo mojej pielęgnacji i w miarę zdrowych włosów też mam ten problem. Moje włosy były wcześniej mocno rozjaśnione i popalone przez „fryzjerkę” i bardzo widzę to po swoich końcówkach. Są one spuszone i rozdwajają się- jednak już na szczecie jest ich coraz mniej
W wiadomościach pytacie- co zrobić aby rozdwojone końce scalić, niestety nie istnieje coś takiego jak scalenie włosów wiec nie nabierajcie się na takie chwyty marketingowe. Rozdwojone końce trzeba po prostu ściąć. Jeżeli tego nie zrobimy, włos będzie rozdwajał się co raz wyżej i wyżej... Trzeba też koniecznie pamiętać, by obciąć go powyżej miejsca, w którym zaczął się rozdwajać a później odpowiednio zabezpieczać i ochraniać. 


Co polecam do zabezpieczenia końców-

Olejki:
1. Olej kokosowy
Najlżejszy ze wszystkich stosowanych przeze mnie do tego olei. Włosy po nim nie są obciążone-na moich włosach świetnie się wchłania i nie puszy ich w ogóle.

2. Olej arganowy
Kolejny olej, którego używam głównie na końcówki albo do mieszania nowych lub ulepszania gotowych produktów jego cena jest wyższa niż pozostałych. Nie przetłuszcza włosów.

3. Olej Alterra Pomarańcza i Brzoza
Całkiem lekki i pięknie pachnący olej. Na końcówki używałam go często i sprawdza się bardzo fajnie

Sera sylikonowe:
1. Jedwab L’Biotica
Mój ulubieniec . Właśnie kończę pierwsze opakowanie i zapewne kupię potem następne. W składzie oczywiście głównie silikony, ale znalazł się też i hydrolizowany jedwab Emotikon smile

2. Serum A+E L’Biotica
Mój ulubieniec numer 2. Serum ma bardzo specyficzny zapach- mi się podobał, nie ma jedwabiu w składzie, ale ma za to między innymi witaminy A i E.

3. Jedwab z CHI
Włosy po nim wyglądają na naprawde zdrowe, są lśniące, gładkie, miłe w dotyku. Dodatkowo w ogóle ich nie obciąża i przepięknie pachnie. Produkt jest też bardzo wydajny.


Podsumowując- Wybór tego typu produktów jest ogromny i tak naprawdę tylko od Was zależy czego użyjecie. Jednak należy pamiętać aby w składzie serum nie było alkoholu który wysusza nasze włosy- i w tym wypadku powoduje jeszcze większe rozdwajanie końcówek.
Pozdrawiam Emotikon kiss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz